Urząd marszałkowski
ngo
BIP
Jeden procent
2012-03-29

"Fundraising w Praktyce - Praktyka w Fundraisingu" - bezpłatne szkolenia

To kompleksowy cykl szkoleniowo-warsztatowy z zakresu: podstaw i filozofii fundraisingu, budowania kampanii społecznych i fundraisingowych. Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach.

„FUNDRAISING W PRAKTYCE – PRAKTYKA W FUNDRAISINGU”


Stowarzyszenie Liderów i Fundraiserów zaprasza do udziału w cyklu szkoleń.

Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.

FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU to kompleksowy cykl szkoleniowo-warsztatowy z zakresu: podstaw i filozofii fundraisingu, budowania kampanii społecznych i fundraisingowych, roli, funkcjonowania i rozwoju wolontariatu w działaniach fundraisingowych, budowania relacji i współpracy ze sponsorem, tworzenia i prowadzenia działań social network, reklamowych oraz public relations.

FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU wzmacnia niezależność organizacji, odkrywa szereg nowoczesnych narzędzi fundraisingowych i marketingowych, a dzięki indywidualnej i grupowej pracy własnej uczestników program pozwala poznać sposoby tworzenia skutecznych działań zwiększających motywację i kompetencje ich twórców.

FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU to 8 dni szkoleniowych podzielonych na 3 moduły, indywidualna i grupowa praca z ekspertem na forum internetowym oraz przygotowanie i realizacja wraz z innymi uczestnikami wspólnej kampanii fundraisingowej opartej o nowoczesne narzędzia fundraisingowe i marketingowe.

Odkryj z nami skuteczne narzędzia fundraisingowe i marketingowe dla swojej organizacji.

Weź udział w programie i stwórz z grupą uczestników wspólną kampanię fundraisingową.

Dołącz do nas, wchodząc na stronę www.fundraiserzy.eu i wypełniając formularz zgłoszeniowy on – line

You know how!

Program szkolenia:

Moduł 1 (4 dni - moduł wyjazdowy w Runowie Krajeńskim) 12-15 kwietnia

  • podstawy i  filozofia fundraisingu,
  • budowanie kampanii społecznych i fundraisingowych,
  • rola, funkcjonowanie i rozwój wolontariatu w działaniach fundraisingowych,

Moduł 2 (2 dni - moduł stacjonarny) 28-29 kwietnia w Bydgoszczy

  • tworzenie relacji i współpraca ze sponsorem
  • tworzenie i  prowadzenie działań Social Network w kampaniach


Moduł 3 (2 dni - moduł stacjonarny) 9-10 czerwca w Bydgoszczy

  • tworzenie i  prowadzenie działań reklamowych w kampaniach
  • tworzenie i  prowadzenie działań PR w kampaniach

Trenerzy:

Prowadzący zajęcia w Programie to nie tylko osoby z dużym doświadczeniem trenerskim, ale też praktycy działający w danym obszarze. Wszystkie spotkania będą prowadzone przez trenerów z różnych organizacji pozarządowych, takich jak: Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Stowarzyszenia Szczecin – EXPO oraz Stowarzyszenia Liderów i Fundraiserów (więcej w zakładce TRENERZY)

Kto jest adresatem programu?

Kompleksowy program szkoleniowo-warsztatowy skierowany jest do zarządów, członków, pracowników lub wolontariuszy polskich organizacji pozarządowych, chcących podnieść swoje kwalifikacje w dziedzinie szeroko pojętego fundraisingu i kampanii społecznych.

Projekt jest skierowany do w/w grup z obszaru całej Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności województwa kujawsko-pomorskiego.

Zachęcamy zarządy do delegowania na szkolenie przynajmniej 2-osobowe reprezentacje złożone z przedstawicieli zarządu oraz pracownika, wolontariusza, czy członka organizacji pozarządowej. W myśleniu o organizacji gotowej do fundraisingu ważna jest spójna wizja modelu działania, dlatego konieczna jest równoczesna edukacja zarówno wśród członków, pracowników, wolontariuszy oraz zarządów.

Po cyklu szkoleń oraz indywidualnej i grupowej pracy z ekspertem uczestnicy będą wyposażeni w:

  • zarys strategii fundraisingowej własnej organizacji zawierający: misję, wizję za  5 lat, działania fundraisingowe oraz zakładane rezultaty
  • dopracowany plan kampanii zawierający analizę problemu, cele, grupę docelową, wybrane narzędzia fundraisingowe i marketingowe, podział kompetencji w zespole realizatorów, harmonogram działań
  • wzór indywidualnego planu współpracy z wolontariuszem i umowę wolontariacką
  • przykładową listę sprofilowanych sponsorów
  • program sponsorski i ofertę sponsoringową
  • przykładową umowę sponsorską
  • przykładowy raport końcowy kampanii
  • plan działań w internecie
  • przykładowe materiały do kampanii wirusowej
  • wytyczne dla grafika do kreacji
  • regionalną bazę agencji, firm reklamowych, rozgłośni radiowych i telewizyjnych
  • przykładowy plan mediowy oraz zestaw pism
  • regionalną bazę dziennikarzy
  • plan konferencji prasowej,
  • przykładowy komunikat prasowy i informacje dla dziennikarzy na płytęstronę wwwwiele innych cennych materiałów

www.fundraiserzy.eu


Udział w zajęciach jest bezpłatny.


Więcej informacji:

Łukasz Malinowski
Tel. 505 748 353
e-mail: l.malinowski@slif.org.pl