"Fundraising w Praktyce - Praktyka w Fundraisingu" - bezpłatne szkolenia
To kompleksowy cykl szkoleniowo-warsztatowy z zakresu: podstaw i filozofii fundraisingu, budowania kampanii społecznych i fundraisingowych. Zapraszamy do wzięcia udziału w szkoleniach.
„FUNDRAISING W PRAKTYCE – PRAKTYKA W FUNDRAISINGU”
Stowarzyszenie Liderów i Fundraiserów zaprasza do udziału w cyklu szkoleń.
Projekt jest dofinansowany ze środków Programu Operacyjnego Fundusz Inicjatyw Obywatelskich.
FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU to kompleksowy cykl szkoleniowo-warsztatowy z zakresu: podstaw i filozofii fundraisingu, budowania kampanii społecznych i fundraisingowych, roli, funkcjonowania i rozwoju wolontariatu w działaniach fundraisingowych, budowania relacji i współpracy ze sponsorem, tworzenia i prowadzenia działań social network, reklamowych oraz public relations.
FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU wzmacnia niezależność organizacji, odkrywa szereg nowoczesnych narzędzi fundraisingowych i marketingowych, a dzięki indywidualnej i grupowej pracy własnej uczestników program pozwala poznać sposoby tworzenia skutecznych działań zwiększających motywację i kompetencje ich twórców.
FUNDRAISING W PRAKTYCE - PRAKTYKA W FUNDRAISINGU to 8 dni szkoleniowych podzielonych na 3 moduły, indywidualna i grupowa praca z ekspertem na forum internetowym oraz przygotowanie i realizacja wraz z innymi uczestnikami wspólnej kampanii fundraisingowej opartej o nowoczesne narzędzia fundraisingowe i marketingowe.
Odkryj z nami skuteczne narzędzia fundraisingowe i marketingowe dla swojej organizacji.
Weź udział w programie i stwórz z grupą uczestników wspólną kampanię fundraisingową.
Dołącz do nas, wchodząc na stronę www.fundraiserzy.eu i wypełniając formularz zgłoszeniowy on – line
Program szkolenia:
Moduł 1 (4 dni - moduł wyjazdowy w Runowie Krajeńskim) 12-15 kwietnia
- podstawy i filozofia fundraisingu,
- budowanie kampanii społecznych i fundraisingowych,
- rola, funkcjonowanie i rozwój wolontariatu w działaniach fundraisingowych,
Moduł 2 (2 dni - moduł stacjonarny) 28-29 kwietnia w Bydgoszczy
- tworzenie relacji i współpraca ze sponsorem
- tworzenie i prowadzenie działań Social Network w kampaniach
Moduł 3 (2 dni - moduł stacjonarny) 9-10 czerwca w Bydgoszczy
- tworzenie i prowadzenie działań reklamowych w kampaniach
- tworzenie i prowadzenie działań PR w kampaniach
Trenerzy:
Prowadzący zajęcia w Programie to nie tylko osoby z dużym doświadczeniem trenerskim, ale też praktycy działający w danym obszarze. Wszystkie spotkania będą prowadzone przez trenerów z różnych organizacji pozarządowych, takich jak: Fundacja Świętego Mikołaja, Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Stowarzyszenia Szczecin – EXPO oraz Stowarzyszenia Liderów i Fundraiserów (więcej w zakładce TRENERZY)
Kto jest adresatem programu?
Kompleksowy program szkoleniowo-warsztatowy skierowany jest do zarządów, członków, pracowników lub wolontariuszy polskich organizacji pozarządowych, chcących podnieść swoje kwalifikacje w dziedzinie szeroko pojętego fundraisingu i kampanii społecznych.
Projekt jest skierowany do w/w grup z obszaru całej Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności województwa kujawsko-pomorskiego.
Zachęcamy zarządy do delegowania na szkolenie przynajmniej 2-osobowe reprezentacje złożone z przedstawicieli zarządu oraz pracownika, wolontariusza, czy członka organizacji pozarządowej. W myśleniu o organizacji gotowej do fundraisingu ważna jest spójna wizja modelu działania, dlatego konieczna jest równoczesna edukacja zarówno wśród członków, pracowników, wolontariuszy oraz zarządów.
Po cyklu szkoleń oraz indywidualnej i grupowej pracy z ekspertem uczestnicy będą wyposażeni w:
- zarys strategii fundraisingowej własnej organizacji zawierający: misję, wizję za 5 lat, działania fundraisingowe oraz zakładane rezultaty
- dopracowany plan kampanii zawierający analizę problemu, cele, grupę docelową, wybrane narzędzia fundraisingowe i marketingowe, podział kompetencji w zespole realizatorów, harmonogram działań
- wzór indywidualnego planu współpracy z wolontariuszem i umowę wolontariacką
- przykładową listę sprofilowanych sponsorów
- program sponsorski i ofertę sponsoringową
- przykładową umowę sponsorską
- przykładowy raport końcowy kampanii
- plan działań w internecie
- przykładowe materiały do kampanii wirusowej
- wytyczne dla grafika do kreacji
- regionalną bazę agencji, firm reklamowych, rozgłośni radiowych i telewizyjnych
- przykładowy plan mediowy oraz zestaw pism
- regionalną bazę dziennikarzy
- plan konferencji prasowej,
- przykładowy komunikat prasowy i informacje dla dziennikarzy na płytę i stronę wwwwiele innych cennych materiałów
Udział w zajęciach jest bezpłatny.
Więcej informacji:
Łukasz Malinowski
Tel. 505 748 353
e-mail: l.malinowski@slif.org.pl